12.04.2011

SAVE ANIMALS

Na okres zimowy zdecydowanie przyjemnie jest być otulonym futrem czy kożuchem. Jednak dla jednego prawdziwego futra ginie kilkadziesiąt futrzaków. Teraz na szczęście prawdziwe futro zastępowane jest ekologicznym ale ludzie którym nie szkoda pieniędzy chyba nawet nie zdają sobie z tego sprawy. Oczywiście to, co możemy zobaczyć na półkach w co drugim przeciętnym sklepie jest zrobione ze skóry, futra ekologicznego. Jednak ludzie ciągle zabijają. Czy to konieczne ? Możemy wszystko zmienić, albo chociaż uratować kilka futrzaków, z odrobiną chęci i motywacji. Niektórzy nawet nie zdają sobie z tego sprawy, jak traktowane są takie zwierzęta. Niektórzy nie zdają sobie sprawy, że mięso które jedzą było kiedyś zupełnie niewinnym, wolnym zwierzęciem zabitym w kompletnie niehumanitarny sposób. Sama jestem wegetarianką, od dłuższego czasu, chociaż przyznam, że zawsze lubiłam mięso. Jednak gdy zobaczyłam w jaki sposób morduje się zwierzęta osłupiałam. Nie wierze do tej pory, że ludzie potrafią być tak okrutni. Po tym podpisałam niezliczone ilości petycji i tego typu akcji. Oczywiście, nie mam nic przeciwko ludziom, którzy na co dzień spożywają mięso bo przecież każdy wybiera swoją własną diete. Jednak warto chyba mieć świadomośc pewnych rzeczy. 
Prosze, drogie wielbicielki skór i futer. Oto co na sobie nosicie.
OSTRZEGAM, TREŚĆ DLA WYTRZYMAŁYCH PSYCHICZNIE!

Wybaczcie, lecz jednak było to konieczne.

Ludzie, przemyślcie swoje decyzje.

W jaki sposób można ubrać się ciepło, modnie, z klasą i przede wszystkim - ekologicznie.

let's wear it artificial



Co Wy na to ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz