3.03.2012

D.I.Y - aztec high waisted shorts



Midnajtowe D.I.Y zawsze spoko, czuje że zagina mnie czasoprzestrzeń, sama nie wiem kiedy mi czas leci ! Planowałam dzisiaj kupić jakiś skrawek materiału w azteckim, indiańskim princie, ale skończyło się to na tym że zgubiłam się chyba 3 razy pomiędzy półkami w tym sklepie, bo każdy materiał wyglądał tak samo -.- 
Jednak nieudane zakupy wynagrodziłam sobie w sh ! Ale przejdźmy do szortów :>



Let's go !

Co potrzebujemy?

1. Szorty
2. Skrawek materiału
3. Nici, igła
4. Mydełko
5. Ostry nożyk, skalpelek czy żyletka


Za pomocą mydełka wyznaczamy kontury kształtu na jaki chcemy wyciąć materiał. Ja umieściłam go na kieszonce. 

Dokładnie i mocno przyszywamy materiał do spodenek, najlepiej nicią o podobnym, żywym kolorze

Za pomocą skalpelka, przecinamy pionowe nitki, by postrzępić trochę jeans. Oczywiście kształt, szerokość według własnych upodobań. Możecie również próbować pumexem, czy pilniczkiem do paznokci, ale najskuteczniej wychodzi to nożykiem :)

 Voila! 
Mamy nasze szorty :)
Kliknijcie na zdjęcie, żeby zobaczyć je w większym formacie :)












5 komentarzy:

  1. sweterek na ostatnim mi się podoba. gdzie nabyłaś? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. KappAhl, przyzwoita przecenka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. This is soo cute! I love it! If only I understood what you were saying, ha!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, just explaining how to do this :D but thank u♥

    OdpowiedzUsuń