3.24.2012

spring haul + D.I.Y fringed tank top !


Dzieeeeeeń dobry ! 

Wiosenne samopoczucie to coś najpiękniejszego na świecie ♥ Od samego rana biegam po domu jak postrzelona, przerabiam co się da, zarazem sprzątając, w akompaniamencie hitów 90' ! Nie wiem kiedy tak smakowało mi musli z mango z jogurtem, omnomnom! Oczywiście sezon rowerowy rozpoczęty, więc zaraz na niego wskakuje i chyba skorzystamy z Paulą z pięknej pogody, by przerzucić ją na matrycę :D

Dobra, post ma przedstawić tank topy które dziś zmaściłam, oczywiście nabyłam je jako zwykłe t-shirty w sh :) Dodatkowo kupiłam jeszcze trochę rzeczy, ale wymagają naprawdę dokładnej przeróbki :) Zdradze tylko, że będzie to tzw. waterfall skirt.

Zapraszam do polubienia mojego fanpage'a :) !


1.

Ta urzekła mnie cudooownym motywem z sowami, uwielbiam takie motywy w stylu indie czy boho ! :)
Więc skoro już boho, to frędzle wpasowały się tutaj idealnie.

2.
 Klimaty NY ! :) + zadrapania na nadruku, które nadaja całego uroku koszulce :)

3.
 Haha, chyba domyślacie się czym ta zapunktowała :D Sięgając po nią, byłam przekonana że jest na niej napisane Coca Cola, ale po przyjrzeniu się, padłam hahahaha :D

Nie zabrakło też neonów ! W końcu trend na obecny sezon, chociaż i tak bardzo często wraca.

 Miłego dnia ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz