7.05.2013

vintage denim & pastel | news



Zacznę od tego, że zmieniłam trochę wygląd bloga, głownie skupiając się na nagłówku :) Zdradzę, że mam zamiar ruszyć z pewnym skromnym planem, ale jak narazie co ma być to będzie, zależy wszystko od tego jak Wam się to spodoba :)

Chcąc jak najlepiej korzystać z teraźniejszych słonecznych dni chyba troszkę przeliczyłam swoje możliwości co do opalania i rumieńce mam nie tylko na policzkach ale na całym ciele :P
Jednak kilka dni temu pogoda nas tak nie rozpieszczała, więc długie spodnie i sweterek aż prosiły się o wyjęcie z szafy. Teraz niestety pozostaje mi się ukrywać przed promieniami słonecznymi i pozwolić skórze nabrać właściwego koloru :P





sweterek, flatformy, torba - sh
kamizelka - vintage
biżuretia - vintage, diy
spodnie - c&a
szminka - Elizabeth Arden


Oprócz tego mam taki mały bonusik, zresztą sprawdźcie sami :)

(klik w zdjęcie)

P.S new vintage wciąż będzie dla mnie na pierwszy miejscu ! :)

miłego weekendziku!

4 komentarze:

  1. Gdzie najczęściej chodzisz do SH? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najczęściej w zasadzie dyskont na przeciwko Almy, a tak to gdzie jestem to po prostu wejdę do jakiegoś sh z ciekawości zobaczyć :)

      Usuń
  2. nawet nie widzialam ze w Tarnowie jest taka fajna blogerka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeeej, jak miło ! :)
      trzeba będzie się napić na woodziku !

      Usuń